Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Τζίνα Λαμπρούση

Την διεθνή βολεϊμπολίστρια με την Εθνική Νεανίδων και Γυναικών Τζίνα Λαμπρούση συνάντησε το PrevezaSports.gr, η οποία σε μια πολύ ενδιαφέρουσα και άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη μας αποκάλυψε μυστικά της ζωής της, πως άρχισε να ασχολείται με το βόλεϊ, και μας περιέγραψε πόσο όμορφος είναι ο αθλητισμός και πόσες εμπειρίες μπορεί να σου προσφέρει.
Να σημείωσουμε πως η Τζίνα Λαμπρούση είναι η κόρη του Βαγγέλη Λαμπρούση και κατάγεται από τον Άσσο του Δήμου Ζηρού με τα νέα όρια των Δήμων

WHO IS WHO
Επώνυμο: Λαμπρούση
Όνομα: Γεωργία
Ημερομηνία γέννησης: 27-1-1993
Τόπος: Αθήνα
Ύψος: 1,85
Βάρος: 65
Θέση: Κεντρικός μπλοκέρ
Ομάδα: Ηρακλής Κηφισιάς
Διεθνής: Εθνική Νεανίδων, και Εθνική Γυναικών
Προηγούμενες ομάδες: -
Αριθμός Φανέλας: 14 στον Ηρακλή, 12 στην Εθνική Νεανίδων, και 20 στην Εθνική Γυναικών
PREVEZASPORTS: Πώς προέκυψε το βόλεϊ στη ζωή σου;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Πριν από το βόλεϊ έκανα ένα άλλο άθλημα. Αγωνιστικό αερόμπικ, το οποίο είναι συνδυασμός ασκήσεων ενόργανης και ρυθμικής με μουσική. Έκανα 6 χρόνια και το σταμάτησα λόγω ύψους. Λόγω το ότι ήξερα κάποιους προπονητές στο αθλητικό γυμνάσιο που πήγαινα, με παρακινούσαν να αρχίσω να παίζω βόλεϊ, και έτσι δόθηκε η αφορμή να αρχίσω βόλεϊ στις υποδομές του Ηρακλή Κηφισιάς.
PREVEZASPORTS: Από ποια ηλικία άρχισες να παίζεις βόλεϊ και ποιος σε παρακίνησε να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο άθλημα, αφού όπως είναι γνωστό με το βόλεϊ ασχολείσαι τα δυο τελευταία χρόνια;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Άρχισα το βόλεϊ από τα 16 μου. Ο λόγος που άρχισα να ασχολούμαι με το βόλεϊ ήταν ο πρώην προπονητής μου κ. Σπύρος Χουντουμάδης, και η βοηθός προπονητή κ. Σύλβια Ιβάνοβα.
PREVEZASPORTS: Τι σημαίνει για σένα το βόλεϊ;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Για μένα το βόλεϊ πάνω από όλα σημαίνει αδιάκοπες θυσίες που στο τέλος ανταμείβονται.


PREVEZASPORTS: Ποια θεωρείς κορυφαία στιγμή της καριέρας σου και θα την θυμάσαι για πάντα;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Κορυφαία στιγμή της καριέρας μου; Μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια. Είναι πράγματι πολλές. Θα αρχίσω με τις προσκλήσεις μου στην Εθνική ομάδα των Νεανίδων και στην Γυναικών. Επίσης η κατάκτηση της τρίτης θέσης στο Βαλκανικό πρωτάθλημα με την Νεανίδων και η άνοδος της ομάδας μου, του Ηρακλή Κηφισιάς στην Α1. Ακόμη μια στιγμή της καριέρας μου που δεν θα την ξεχάσω ποτέ μου, είναι και η πρώτη μου συμμετοχή στο πρωτάθλημα στην οποία μπήκα για σέρβις και κατέκτησα τον πρώτο μου άσσο από την ομάδα του Παναθηναϊκού.


PREVEZASPORTS: Τα δύο τελευταία χρόνια αγωνίστηκες στον Ηρακλή Κηφισιάς. Θα έλεγες ότι είσαι ικανοποιημένη από την απόδοσή σου και την πορεία της ομάδας σου;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη, λόγω το ότι στα 2 χρόνια που παίζω στον Ηρακλή έχουμε πάρει όλα τα Πανελλήνια πρωταθλήματα κορασίδων και νεανίδων, αλλά και με τη γυναικεία ομάδα τα πήγαμε καλά κατακτώντας την 8 η θέση και παραμείναμε άνετα στην Α1.
PREVEZASPORTS: Γενικότερα πως είδες το πρωτάθλημα;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Το πρωτάθλημα είναι αρκετά ανταγωνιστικό, ειδικά στις γυναίκες, αλλά με υπομονή και σκληρή δουλειά μπορείς να ανταπεξέλθεις.


PREVEZASPORTS: Οι γονείς σου σε έχουν βοηθήσει;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Οι γονείς μου από την πρώτη στιγμή με βοηθούν και με στηρίζουν πολύ σε αυτό που κάνω και τους ευχαριστώ.


PREVEZASPORTS: Πως θα περιέγραφες με λίγες λέξεις τον εαυτό σου ως άνθρωπο ως αθλήτρια;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Ως άνθρωπος; Η πρώτη που έρχεται στο μυαλό είναι το θάρρος. Μετά ο τσαμπουκάς και ο εγωισμός. Ως αθλήτρια εγωίστρια και θέλω να βγαίνω από το παρκέ πάντα νικήτρια.
PREVEZASPORTS: Η καταγωγή σου είναι από την Πρέβεζα. Τι γνωρίζεις για το βόλεϊ στο Νομό Πρέβεζας;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Η καταγωγή μου είναι από τον Άσσο του Δήμου Θεσπρωτικού. Το βόλεϊ στον Νομό Πρέβεζας θα έλεγα πως βρίσκεται σε αρκετά καλό επίπεδο και αν συνεχίσουν όλοι οι αθλητές να δουλεύουν σωστά η επιτυχία δεν θα αργήσει να έρθει.


PREVEZASPORTS: Έχεις γούρια ή κάποιο τυχερό τελετουργικό που σου δίνουν αυτοπεποίθηση πριν από ένα παιχνίδι;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Φορώ πάντα ένα ματάκι, και ότι μου δώσουν τα κοντινά μου πρόσωπα.

PREVEZASPORTS: Σε ατομικό επίπεδο κάνεις προετοιμασία;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Φυσικά, και ειδικά το καλοκαίρι, ώστε να βελτιώνομαι και να δυναμώνω για μια καλύτερη σεζόν.
PREVEZASPORTS: Ποιος αθλητής/τρια είναι το είδωλό σου;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Δεν έχω κάποιο συγκριμένο-η αθλητή-ρια, αλλά παρακολουθώ πολλούς αθλητές-τριες, που έχουν καλά στοιχεία και νοοτροπία, και είναι επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν.
PREVEZASPORTS: Τι σε εκνευρίζει περισσότερο;

ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Η διπροσωπία, και οι «κακές» γλώσσες.
PREVEZASPORTS: Ποιο είναι το μεγάλο σου όνειρο;


ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Να πραγματοποιήσω τους στόχους που έχω βάλει στη ζωή μου.
PREVEZASPORTS: Έχεις μετανιώσει στη ζωή σου για κάτι που έχεις κάνει ή που δεν έχεις κάνει;


ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Δεν έχω μετανιώσει ποτέ στη ζωή μου για κάτι που έχω κάνει η δεν έχω κάνει, και θέλω να πιστεύω ότι τα καλύτερα έρχονται.
PREVEZASPORTS: Θα άλλαζες κάτι στο άθλημα του βόλεϊ;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Ναι. Περισσότερος κόσμος στα γήπεδα για υποστήριξη.
PREVEZASPORTS: Πιστεύεις ότι συνδυάζεται ο αθλητισμός, ο πρωταθλητισμός και οι σπουδές;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Φυσικά και το πιστεύω, διότι αν το βάλεις στόχο με έναν καλό προγραμματισμό μπορείς να τα πετύχεις όλα.


PREVEZASPORTS: Πιστεύεις ότι οφείλεις ένα «ευχαριστώ» σε κάποιους ανθρώπους;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Πολλά ευχαριστώ οφείλω σε πολλά άτομα που με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, και ιδιαίτερα ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στον μπαμπά μου, που με στηρίζει σε κάθε δυσκολία που συναντώ.


PREVEZASPORTS: Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις μέσα από το PrevezaSports.gr στους φιλάθλους της Πρέβεζας;
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Να αγαπούν τον αθλητισμό.


Τζίνα σε ευχαριστώ πολύ.
ΤΖΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΥΣΗ: Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ, και είμαι πολύ περήφανη που κατάγομαι από τον Νομό Πρέβεζας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου