Οι αλλαγές στις μελέτες με την κατάργηση πολλών τεχνικών έργων, εξετάζεται σοβαρά από την Κυβέρνηση, ως ο μοναδικός τρόπος πλέον να προχωρήσουν τα μεγάλα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα. Σύμφωνα με τους τελευταίους σχεδιασμούς, ο αυτοκινητοδρόμος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) προβλέπεται να φτάσει μέχρι την Καλαμπάκα.
Το τμήμα μέχρι την Εγνατία Οδό, το οποίο αφορά άμεσα στην Ήπειρο καθώς την φέρνει πιο κοντά στην Αθήνα, μένει πλέον μετέωρο. Οι λύσεις που εξετάζονται για τα 30 χιλιόμετρα είναι να αφαιρεθεί εντελώς από το πακέτο παραχώρησης ή να γίνει ένα πολύ λιτός δρόμος.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο τμήμα των τριάντα χιλιομέτρων βρίσκεται μπλοκαρισμένο στο Συμβούλιο της Επικρατείας, λόγω των προσφυγών για την προστασία της αρκούδας. Η κατασκευή του θεωρείται ιδιαίτερα ακριβή και εκτιμάται πως αν αφαιρεθεί από το πακέτο θα μειώσει κατά πολύ τον προϋπολογισμό του έργου.
Ανάλογες αλλαγές στο τεχνικό αντικείμενο ετοιμάζονται και για την Ιόνια Οδό. Αυτό που σχεδιάζεται είναι κατάργηση σηράγγων και άλλων μεγάλων τεχνικών έργων που δεν θεωρούνται απαραίτητα. Το αρμόδιο υπουργείο σημειώνει ότι αυτό είναι εφικτό να γίνει καθώς το έργο δημοπρατήθηκε με προμελέτες και στο τελικό στάδιο χωράει πολλούς ανασχεδιασμούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου