Έρημα τα εργοτάξια σε «Ολύμπια» Οδό, Ιόνια και Ε-65
Βουτηγμένοι στα προβλήματα είναι οι μεγάλοι οδικοί άξονες, που οδηγούν στην Ήπειρο, ενώ τα μηχανήματα «σκουριάζουν» αραγμένα στα εργοτάξια της «Ολύμπιας» Οδού, της Ιόνιας, και του Ε-65. Οι Τράπεζες εμφανίζονται πολύ επιφυλακτικές για να χρηματοδοτήσουν τη συνέχιση των μεγάλων αυτών έργων, αφού δεν πιστεύουν, ότι η Κυβέρνηση, μπορεί να φανεί συνεπής στις οικονομικές της υποχρεώσεις, ειδικά, αυτή την περίοδο, που η πορεία της οικονομίας μας βρίσκεται στο ναδίρ. Βέβαια, χθες η Κυβέρνηση συμφώνησε με τις Κοινοπραξίες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης, για συνέχιση των έργων. Όμως, από τη στιγμή, που οι Τράπεζες βάζουν εμπόδια, πώς θα εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση; Σημειώνεται, ότι η κατασκευή των 5 αυτοκινητόδρομων θα κοστίσει συνολικά 8,7 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 2,3 δισ. προέρχονται από το Δημόσιο και την Ε.Ε., 3,3 δισ. από τις τράπεζες (τα δάνεια έχουν χορηγηθεί στις κατασκευαστικές εταιρείες, οι οποίες υποχρεούνται να τα αποπληρώσουν), 800 εκατ. από τα ίδια κεφάλαια των κατασκευαστικών εταιρειών και 2,4 δισ. από τα διόδια.
ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ…
Κυβέρνηση και κοινοπραξίες υπέγραψαν το Μνημόνιο συνεργασίας, ενώ η συμφωνία αναμένεται να ισχύσει από τα τέλη Ιουλίου. Σύμφωνα με το protothema.gr οι τράπεζες δεν συμμετείχαν στην υπογραφή του Μνημονίου.Τα διόδια, όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, στο τέλος του καλοκαιριού θα μειωθούν κατά 25-30% σε όλο το οδικό δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΡΑΞΙΑ… Στο μεταξύ, τα βέλη του στο Υπουργείο Υποδομών εκτόξευσε χθες ο βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Καλογιάννης. Με δηλώσεις του, χαρακτήρισε απαράδεκτη την απραξία του Υπουργείου, για την συνέχιση των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης (μεταξύ αυτών είναι οι Ιόνια Οδός, ο Ε-65 και η «Ολύμπια» Οδός). «Ανά δυο μήνες έχουμε δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, ότι αναθεωρούνται οι συμβάσεις παραχώρησης. Το πρωτακούσαμε τον Ιανουάριο του 2010. Πέρασαν 18 μήνες και δεν μπορούμε να ακούμε αυτά τα πράγματα. Έχει χάσει κάθε αξιοπιστία το Υπουργείο Υποδομών» υπογράμμισε, μεταξύ άλλων.
Βουτηγμένοι στα προβλήματα είναι οι μεγάλοι οδικοί άξονες, που οδηγούν στην Ήπειρο, ενώ τα μηχανήματα «σκουριάζουν» αραγμένα στα εργοτάξια της «Ολύμπιας» Οδού, της Ιόνιας, και του Ε-65. Οι Τράπεζες εμφανίζονται πολύ επιφυλακτικές για να χρηματοδοτήσουν τη συνέχιση των μεγάλων αυτών έργων, αφού δεν πιστεύουν, ότι η Κυβέρνηση, μπορεί να φανεί συνεπής στις οικονομικές της υποχρεώσεις, ειδικά, αυτή την περίοδο, που η πορεία της οικονομίας μας βρίσκεται στο ναδίρ. Βέβαια, χθες η Κυβέρνηση συμφώνησε με τις Κοινοπραξίες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης, για συνέχιση των έργων. Όμως, από τη στιγμή, που οι Τράπεζες βάζουν εμπόδια, πώς θα εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση; Σημειώνεται, ότι η κατασκευή των 5 αυτοκινητόδρομων θα κοστίσει συνολικά 8,7 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 2,3 δισ. προέρχονται από το Δημόσιο και την Ε.Ε., 3,3 δισ. από τις τράπεζες (τα δάνεια έχουν χορηγηθεί στις κατασκευαστικές εταιρείες, οι οποίες υποχρεούνται να τα αποπληρώσουν), 800 εκατ. από τα ίδια κεφάλαια των κατασκευαστικών εταιρειών και 2,4 δισ. από τα διόδια.
ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ…
Κυβέρνηση και κοινοπραξίες υπέγραψαν το Μνημόνιο συνεργασίας, ενώ η συμφωνία αναμένεται να ισχύσει από τα τέλη Ιουλίου. Σύμφωνα με το protothema.gr οι τράπεζες δεν συμμετείχαν στην υπογραφή του Μνημονίου.Τα διόδια, όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, στο τέλος του καλοκαιριού θα μειωθούν κατά 25-30% σε όλο το οδικό δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΡΑΞΙΑ… Στο μεταξύ, τα βέλη του στο Υπουργείο Υποδομών εκτόξευσε χθες ο βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Καλογιάννης. Με δηλώσεις του, χαρακτήρισε απαράδεκτη την απραξία του Υπουργείου, για την συνέχιση των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης (μεταξύ αυτών είναι οι Ιόνια Οδός, ο Ε-65 και η «Ολύμπια» Οδός). «Ανά δυο μήνες έχουμε δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, ότι αναθεωρούνται οι συμβάσεις παραχώρησης. Το πρωτακούσαμε τον Ιανουάριο του 2010. Πέρασαν 18 μήνες και δεν μπορούμε να ακούμε αυτά τα πράγματα. Έχει χάσει κάθε αξιοπιστία το Υπουργείο Υποδομών» υπογράμμισε, μεταξύ άλλων.
Πηγή: ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου